Ø Ako si môžem tovar u Vás objednať ?
Najjednoduchšia a najrýchlejšia cesta je on-line priamo cez náš e-shop. V prípade, že si neviete rady, alebo sa vyskytne technický problém, Vaše objednávky radi vybavíme aj formou e-mailu, či prostredníctvom nášho kontaktného centra, ktoré je Vám k dispozícii 7 dní v týždni.
Ø Môžem si u Vás tovar aj vyskúšať, resp. poskytujete osobný odber ?
V prípade, že máte chuť, čas, alebo pochybnosti, je možné si dohodnúť aj osobné stretnutie, tovar si k nám prídete vyskúšať (ak to charakter tovaru umožňuje) a ak bude na sklade bude ponúknutý aj k priamemu odberu. Prosím pred návštevou kontaktujte naše kontaktné centrum, kde si dohodnete termín návštevy a náš personál sa Vám bude venovať.
Ø V akom prípade mám dodanie tovaru zadarmo?
V prípade Vašej objednávky nad 300,- EUR
Ø Je možné tovar platiť prevodom z účtu?
Áno, možnosť platiť prevodom je možné využiť.
Ø Ako najlepšie riešiť reklamáciu?
Vždy je potrebné poslať vyplnený reklamačný formulár. Presný reklamačný postup a podmienky uplatnenia reklamácie nájdete v časti reklamačný poriadok. viac
Ø Aké sú dôvody a podmienky pre bezplatnú výmenu tovaru?
Tovar môžete bezplatne vymeniť z dôvodu všetkých viditeľných aj skrytých poškodení tovaru, ktoré nie sú zlučiteľné s jeho funkčnosťou, úžitkovými vlastnosťami alebo z dôvodu našej chyby pri odosielaní tovaru. viac
Ø Ak mi objednaný tovar nevyhovuje, do kedy ho musím odoslať späť a kto hradí poštovné?
Ak skutočne dôjde k takejto situácií, máte možnosť tovar bezplatne vrátiť do 7 dní po jeho obdržaní. Tovar musí byť schopný následného predaja, to znamená: zabalený v originálnom obale, s originálnymi ochranných pečaťami a garančnými nálepkami, nepoškodený. viac
|